Home

Prezentare program de Mystery Shopping

IM Mystery Shopping - I.M. PRO GLASS IMPEX S.R.L.

Serviciile de mystery shopping au ca scop principal monitorizarea activității desfăsurată de salariați.

Obiectivele urmărite în cadrul serviciilor de mystery shopping constau în identificarea corectă și profesionistă atât a atitudinii cât și  a comportamentului angajaților față de clienți.

Aspecte analizate:

    - Abordare client (timp de răspuns și servire);

    - Modul în care salariații evaluați identifică tipologia clienților;

    - Atitudinea salariaților față de client (promptitudine, amabilitate, integritate,  profesionalism);

    - Ofertarea, prezentarea produselor (demonstrații);

    - Promovarea produselor (oferte, promoții);

    - Prezentarea ofertei de pret;

    - Argumentarea și fidelizarea clienților;

    - Modul de finalizare a comunicării cu clienți;

    - Intenția de vânzare efectivă;

    - Cunoștințe despre produsele ofertate;

    - Respectarea tehnicilor de vânzare și a procedurilor interne;

    - Curățenia locațiilor;

    - Organizarea produselor pe rafturi de expunere;

    - Respectarea normelor de igienă;

 

Beneficii:

    - Beneficiul principal: utilizarea rezultatelor și crearea de noi oportunități de dezvoltare

Alte beneficii:

    - îmbunătățirea serviciilor oferite și fidelizarea clienților;

    - implementarea corectă a promoțiilor sau ofertelor firmei;

    - cea mai ușoara și ieftină modalitate de creștere a vânzărilor și a ratei profitului;

    - identificarea rapidă a problemelor și posibilitatea de a interveni eficient în rezolvarea acestora;

    - îmbunătățirea relației cu clienții;

    - evaluarea corectă a personalului, motivarea acestuia;

    - imagine de ansamblu asupra personalului de la frontdesk;

    - evaluarea echipelor de vânzare;